REKLAMÁCIE

Naše výrobky sú vynikajúcej kvality a dúfame, že s nimi budete plne spokojný/á! Pred zaradením do predaja každý produkt najprv dôkladne testujeme a pri balení každej zásielky tovar kontrolujeme. Úprimne nás mrzí, ak sa stala pri balení zásielky chyba, prípadne sa tovar poškodil. V prípade výskytu ojedinelých výrobných alebo iných vád nás neváhajte kontaktovať. Radi si s Vami dohodneme spôsob nápravy.

Informácie k reklamáciám :

Záručná doba na náš tovar je stanovená na 24 mesiacov alebo zhora ohraničená dátumom spotreby tovaru a plynie odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Predávajúci je zodpovedný za vady tovaru alebo služby. Záručný servis zabezpečuje prevádzkovateľ internetového obchodu.

Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru a záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote. Záruku Vám nebudeme môcť uznať v týchto prípadoch:

  • Ak ste tovar používali na iný účel ako bol určený
  • Úprava a zásahy do štruktúry výrobku
  • Bežným opotrebovaním
  • Údržba v rozpore s návodom
  • Zanedbanie starostlivosti o výrobok
  • Pri mechanickom poškodení vzniknutým neopatrnou manipuláciou

Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 24 hodín od prevzatia zásielky e-mailom alebo reklamačným formulárom. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byť uznané.

Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás, prosím, kontaktujte. Reklamovaný tovar (najlepšie až po dohode s nami) nám, prosím, zašlite na posúdenie. Odporúčame vám tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám, neposielajte dobierkou.

Pre urýchlenie Vašej reklamácie vyplňte reklamačný formulár (nájdeš nižšie ako súbor). Následne realizujte odoslanie tovaru spolu s dokladom o kúpe (alebo jeho kópiou) na našu adresu uvedenú vo formulári.

Kontakt :

  • fitbloom.official@gmail.com
  • instagram - @fitbloom.sk